Zakres kompetencji pełnomocnika ds. praw pacjenta
upowszechnianie wśród personelu i pacjentów szpitala postanowień zawartych w Karcie Praw Pacjenta
współpraca z kierownikami komórek organizacyjnych szpitala w zakresie przestrzegania praw pacjenta
Skargi przejmują też:
bezpłatna infolinia: 800 190 590 ( pn.-pt., 9.00-21.00)
z tel. komórkowych 22 833 08 85, 22 635 59 96
e-mail: sekretariat@bpp.gov.pl
Dział Skarg, Wniosków i Monitorowania Usług
Skargi można złożyć:
Informacje w sprawie skarg można uzyskać pod numerem Telefonicznej Informacji Pacjenta: 800 190 590
Dyrektor LOW NFZ w Zielonej Górze w sprawach skarg i wniosków przyjmuje po wcześniejszym telefonicznym umówieniu spotkania: 68 328 77 00
Sprawdź też na stronie www.nfz.-zielonagora.pl TUTAJ