KONTAKT I REJESTRACJA

+48 95 782 77 77

sekretariat@szpital.gorzow.pl

Opinie, skargi i wnioski

  • Jakiekolwiek uwagi dotyczącychpobytu w szpitalu lub poradni specjalistycznej prosimy zgłaszać na bieżąco personelowi. Każdy pacjent ma też prawo zgłaszana uwag zarządowi
  • pełnomocnik ds. Praw Pacjent mgr Beata Kwiecińska przyjmuje skargi i wnioski  pacjentów, członków rodziny, przedstawicieli ustawowych w dni robocze od 10.00  do 12.00 w babinecie pielęgniarki oddziałowej na oddziale urologii (budynek A, 5. piętro), tel. 95 733 13 21

 

Zakres kompetencji Pełnomocnika do spraw Praw Pacjenta

  • upowszechnianie wśród personelu i pacjentów szpitala postanowień zawartych w Karcie Praw Pacjenta

  • współpraca z kierownikami komórek organizacyjnych szpitala w zakresie przestrzegania praw pacjenta

  • odpowiadanie na pytania pacjentów
  • podejmowanie działań interwencyjnych w sytuacjach tego wymagających związanych z realizacją praw pacjenta
  • przyjmowanie podziękowań od pacjentów i ich rodzin
  • wskazywanie trybu skargowego w przypadku naruszenia praw pacjenta
  • przyjmowanie ustnych i telefonicznych skarg i wniosków pacjentów korzystających z usług szpitala, skarg członków rodzin, a także przedstawicieli ustawowych oraz osób sprawujących faktyczną opiekę nad pacjentami

 

Skargi przejmują też: 

  • Biuro Praw Pacjenta przy Ministrze Zdrowia

bezpłatna infolinia: 800 190 590 ( pn.-pt., 9.00-21.00)  

z tel. komórkowych 22 833 08 85,  22 635 59 96

e-mail: sekretariat@bpp.gov.pl

 

  • Lubuski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Zielonej Górze

Sekcja ds. Skarg i Wniosków w Wydziale Spraw Świadczeniobiorców, tel. 68 328 76 77 lub 68 328 76 76, infolinia: 194 88, e-mail: zadajpytanie@nfz-zielonagora.pl

DO GÓRY
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Ok
Twoja przeglądarka blokuje powiadomienia. Kliknij Bezpieczna (Secure) i kliknij Zezwalaj
Dziękujemy, teraz zawsze będziesz na bieżąco!