Uwagi dotyczące pobytu w szpitalu lub poradni specjalistycznej prosimy zgłaszać na bieżąco personelowi. Każdy pacjent ma też prawo zgłaszania uwag zarządowi szpitala
Pełnomocnik ds. praw pacjenta mgr Beata Kwiecińska przyjmuje skargi i wnioski pacjentów, członków rodziny, przedstawicieli ustawowych w dni robocze od 10.00 do 12.00 w gabinecie pielęgniarki oddziałowej na oddziale urologii (budynek A, 5. piętro), tel. 95 782 75 32
Zakres kompetencji pełnomocnika ds. praw pacjenta
upowszechnianie wśród personelu i pacjentów szpitala postanowień zawartych w Karcie Praw Pacjenta
współpraca z kierownikami komórek organizacyjnych szpitala w zakresie przestrzegania praw pacjenta
odpowiadanie na pytania pacjentów
podejmowanie działań interwencyjnych w sytuacjach tego wymagających związanych z realizacją praw pacjenta
przyjmowanie podziękowań od pacjentów i ich rodzin
wskazywanie trybu skargowego w przypadku naruszenia praw pacjenta
przyjmowanie ustnych i telefonicznych skarg i wniosków pacjentów korzystających z usług szpitala, skarg członków rodzin, a także przedstawicieli ustawowych oraz osób sprawujących faktyczną opiekę nad pacjentami
Sekcja ds. Skarg i Wniosków w Wydziale Spraw Świadczeniobiorców, tel. 68 328 76 77 lub 68 328 76 76 infolinia: 194 88, e-mail: zadajpytanie@nfz-zielonagora.pl
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Ok
Twoja przeglądarka blokuje powiadomienia. Kliknij Bezpieczna (Secure) i kliknij Zezwalaj