Opinie, skargi i wnioski

  • Uwagi dotyczące pobytu w szpitalu lub poradni specjalistycznej prosimy zgłaszać na bieżąco personelowi. Każdy pacjent ma też prawo zgłaszania uwag zarządowi szpitala
  • Pełnomocnik ds. praw pacjenta mgr Beata Kwiecińska przyjmuje skargi i wnioski  pacjentów, członków rodziny, przedstawicieli ustawowych w dni robocze od 10.00  do 12.00 w gabinecie pielęgniarki oddziałowej na oddziale urologii (budynek A, 5. piętro), tel. 95 782 75 32

Zakres kompetencji pełnomocnika ds. praw pacjenta

  • upowszechnianie wśród personelu i pacjentów szpitala postanowień zawartych w Karcie Praw Pacjenta

  • współpraca z kierownikami komórek organizacyjnych szpitala w zakresie przestrzegania praw pacjenta

  • odpowiadanie na pytania pacjentów
  • podejmowanie działań interwencyjnych w sytuacjach tego wymagających związanych z realizacją praw pacjenta
  • przyjmowanie podziękowań od pacjentów i ich rodzin
  • wskazywanie trybu skargowego w przypadku naruszenia praw pacjenta
  • przyjmowanie ustnych i telefonicznych skarg i wniosków pacjentów korzystających z usług szpitala, skarg członków rodzin, a także przedstawicieli ustawowych oraz osób sprawujących faktyczną opiekę nad pacjentami

 

Skargi przejmują też: 

bezpłatna infolinia: 800 190 590 ( pn.-pt., 9.00-21.00) 
z tel. komórkowych 22 833 08 85,  22 635 59 96
e-mail: sekretariat@bpp.gov.pl

Sekcja ds. Skarg i Wniosków w Wydziale Spraw Świadczeniobiorców,
tel. 68 328 76 77 lub 68 328 76 76
infolinia: 194 88, e-mail: zadajpytanie@nfz-zielonagora.pl

DO GÓRY
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Ok
Twoja przeglądarka blokuje powiadomienia. Kliknij Bezpieczna (Secure) i kliknij Zezwalaj
Dziękujemy, teraz zawsze będziesz na bieżąco!